Yazan : steven_stiffler 5 Ekim 2014 Pazar


Lazio'nun bugün kazanacağına pek güvenemiyordum. Palermo maçındaki futbolu beni bir nebze etkilese de, Sassuolo daha ciddi bir rakip. Lige yine geçen sezonki acemilikleriyle berbat başladılar ama Sassuolo'nun çok iyi bir kadrosu var ve toparlanmak zorundalar. Bunun ilk adımını Lazio karşısında atabilirler diyordum, olmadı. Lazio yine oyuna hakim olarak kazanmasını bildi. Sassuolo'nun çok potansiyelli bir ileri üçlüsü var ama beklenen uyum içerisinde değiller. Bazen Berardi, bazen Zaza parlıyor. Sansone'yi henüz çok etkili göremedik. Bu isimlerinin yedeğinde Floccari ve Floro Flores bulunması da ne kadar iyi bir kadro derinlikleri olduğunu gösteriyor. Onazi bugün iyiydi, asist de yaptı. Djordjevic, Lazio taraftarlarına heyecan veren golcü olmaya devam ediyor. Bugün yine golünü attı. Candreva mükemmel oyunun gol ve asistle süsledi. Golde top önüne düşüyor ama o soğukkanlılık ve bitiriş mükemmel. Antonio Candreva'nın askerleriyiz! Kaptan Stefano Mauri de ben izlemeye doyamadan futbolu bırakanlardan olacak. Şimdilik keyfini çıkarmaya çalışıyorum. Bugün sol ayakla yine müthiş vurdu. İki kalecinin de gününde olmadığını söylemek doğru olur. Consigli çok saçma goller yedi. Zira Marchetti'nin ilk golde koltuk altından topu kaçırması da bir o kadar saçmaydı. Berardi'nin çabası Sassuolo'ya puan getirmedi. Lazio'da Lorik Cana kırmızı kartla oyundan atıldı. Yaklaşık 45 dakika 10 kişi oynamalarına rağmen skoru korumayı başardılar. Sassuolo'da da son yarım saatte Peluso kırmızı kart nedeniyle takımını 10 kişi bıraktı. Cana'yı bir daha banko 11 olarak izlemesek bari... Gilberto Silva 30'undan sonra önliberodan stopere ülkesinde devşirildi. Cana ise 30 bile olmadan ağırlaştı ve stopere devşirildi. Ben hâla Igli Tare'nin torpiliyle takımda yer bulduğunu düşünüyorum. Lazio genel olarak golcü bir kimliğe bürünecek gibi. Fikstürün de payı var bence ama Pioli böyle bir düzen istiyor gibi gözüküyor. Sırada Floransa'da Fiorentina maçı var. Nispeten iki rahat maçtan sonra çok zor bir deplasman.

Lazio : Marchetti; Cavanda, De Vrij, Cana, Braafheid; Onazi, Parolo; Candreva (77' Felipe Anderson), Mauri (52' Ciani), Lulic; Djordjevic (85' Klose).

Sassuolo : Consigli; Gazzola, Antei, Cannavaro, Peluso; Biondini (51' Missiroli), Magnanelli, Taider (64' Longhi); Berardi, Sansone (69' Floro Flores), Zaza.

Sarı Kartlar : Onazi, Peluso, Cana, Cannavaro, Marchetti.

Kırmızı Kartlar : 49' Cana, 61' Peluso.

Goller : 9' Mauri, 25' Djordjevic, 26' ve 50' (p) Berardi, 35' Candreva.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -