Yazan : steven_stiffler 15 Temmuz 2013 Pazartesi


Dün Tottenham'ın formalarını yazmıştık. Bugün Lazio ile devam edelim. Fenerbahçe nasıl olsa yaz sonunda formaları satışa sunuyor.  Lazio geçen sezon Macron ile sözleşme yapmış ve Macron ilk sezonunda müthiş formalarla geçer not almıştı. Hâla siyah formaya niyetim var, güvenilir bir yerden bulursam alacağım. Forma tanıtımında tüm futbolcular yer alırken, basın fotoğraflarında iç saha formasını yeni transfer Felipe Anderson, deplasman formasını Senad Lulic, alternatif formayı Abdoulay Konko, kaleci formasını ise Bizzarri yer aldı.

İç saha formasında Lazio'nun belli bir çizgisi var. Formalar yine reklamsız, yine sade, yine şık. Lazio'nun tarzını seviyorum. İç saha formasının özellikle yakasını beğendim. Forma hakkında yapılacak pek yorum da yok. Alışılmış Lazio iç saha forması.

Deplasman formasını Lulic giydi. Geçen sezon siyahtı, bu sezon çok şık bir lacivert. Yaka kısmı yine güzel, formanın kalıpları da oldukça şık gözüküyor.

Sarı forma, lacivert şort kombinasyonuna ise BAYILDIM. Biraz kız moda bloggerı gibi yazdım ama öyle ne yapayım ? Müthiş bir sarı forma, inşallah çok giyilir. Belki bu sezon bu formaya hallenirim.

Kaleci formasında ise gri, füme tonlarında renk tercih edilmiş. Lazio'nun yeni transferleri ve kadro yapılanmasıyla ilgili de yakın zamanda bir yazı yazacağım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -