Yazan : steven_stiffler 25 Eylül 2016 Pazar


2014 Dünya Kupası'nda bir tweet vardı: "Top olsam sadece Pirlo dokunsun isterim." Ben de bu aralar sadece Heung Min Son kardeşimiz gol atsın istiyorum, adam hakeme itiraz ederken bile sevimli. İstatistik kasması beni mutlu ediyor. Harry Kane'in sakatlanmasıyla birlikte Janssen'in de bulduğu şansı değerlendirmesini umut ediyorum. Middlesbrough kadro olarak düşme adaylarımdan ama kadro olarak arasında uçurum olmayan 4-5 takım var. Moussa Sissoko'nun da artık kadroya yerleşmesini ümit ediyorum. Bir yandan da Dembele de oynasın istiyorum. Harry Kane sakatlanmasın istiyorum ama arada Janssen de goller atsın istiyorum. Tottenham beni de epey şımartıyor sanırım. Mauricio Pochettino yine geçen sezon olduğu gibi sessiz sedasız puanları topluyor. Müthiş kadro derinliğinden faydalanıyor. Tottenham haftayı 14 puanla Guardiola'nın kayıpsız giden Manchester City'si arkasında ikinci sırada kapatıyor. Haftaya Manchester City ilk puan kaybını Tottenham deplasmanında yaşamalı.

Middlesbrough : Valdes; Barragan, Chambers, Gibson, Friend; Clayton (82' Foreshaw), Roon; Stuani, Downing, Ramirez (59' Rhodes); Negredo (59' Traore).

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Davies; Eriksen (90' Nkoudou), Wanyama, Alli; Sissoko (70' Lamela), Son Heung Min, Janssen (86' Winks).

Sarı Kartlar : Walker, Traore, Friend.

Goller : 7' ve 23' Son Heung Min, 65' Gibson.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -