Yazan : steven_stiffler 18 Eylül 2016 Pazar


Geçen hafta Chievo'yu izleyememiştim. Lazio bu hafta evinde ligin zayıf sayılabilecek yeni takımı Pescara'yı rahat geçti. Simone Inzaghi bayağı bayağı iyi top oynatıyor. Yalnız tüm lig özetlerini izledim, en kötü futbolu oynayan ve maçları en kasvetli takım maalesef Fenerbahçe. Lazio bu maçta 3-5-2 dizilişiyle devam etti. Yıllardır sol bekler gelip gidiyor, orada eninde sonunda Radu oynuyor. Kaptan bu sefer stoper üçlüsünde görev aldı, bir de golü var. Lazio hem takım oyunu oynuyor, hem bireysel olarak herkes biraz da olsa ön plana çıkabiliyor. Felipe Anderson bu maç bir yıldız gibi oynadı. Milinkovic-Savic'i biraz Salih Uçan'a benzetiyorum. Fizik olarak çok daha yukarıda. Ama özellikleri ve yeteneklerini benzetiyorum. Beklenen aşamaya gelemese de henüz 2. sezonu, mutlaka parlayacak bence. Bu maçta gol atmasına sevindim. Balde Keita, Felipe Anderson ikilisi asist yapınca da mutlu oluyorum. Immobile ise gol attıkça bayağı seviniyorum, ligin en temiz golcülerinden. De Vrij'ın da form tutmaya başlaması sevindirici. Pescara'da gelecek vaat eden oyuncular var ama henüz yeterli düzeyde değiller. 0-0'da kaçırdıkları penaltı komik. Pepe ve Aquilani takıma liderlik edecek oyuncular, ilk 11'e adapte edilmeleri gerekiyor. Massimo Oddo'yu da oyuncu olarak severdim, hoca olarak da desteklerim. Umarım Pescara ligde kalır. Lazio 3-5-2'de devam edecekse Ocak ayında bir forvet almalı. Immobile ve Djordjevic çok benzer tipte oyuncular. Bu arada Napoli özetine de baktım, Marek Hamsik inanılmaz bir adam gerçekten. Serie A bu sezon yine güzel geçecek gibi, keşke bu yarışa Inter ve Milan da dahil olabilseydi.

Lazio : Marchetti; Bastos, De Vrij, Radu; Felipe Anderson (73' Basta), Parolo, Cataldi, Milinkovic-Savic (81' Murgia), Lulic; Djordjevic (60' Keita), Immobile.

Pescara : Bizzarri; Zampano, Gyömber (49' Fornasier), Campagnaro, Biraghi; Cristante (73' Mitrita), Brugman, Memushaj; Benali (46' Manaj), Verre; Caprari.

Sarı Kartlar : Campagnaro, Verre, Bastos, Radu

Goller : 67' Milinkovic-Savic, 72' Radu, 76' Immobile

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -