Yazan : steven_stiffler 17 Mayıs 2015 Pazar


Geçen hafta Inter mağlubiyetinden sonra işin bitmediğini biliyordum ama umudum biraz azaldı ve moralim de çok bozuldu. Zira fikstürde de en zor gördüğüm Roma maçından sonra Sampdoria maçıydı. Ulan bir de Hernanes'in golleriyle kaybetmek çok koydu be. Sampdoria da taş gibi takım, özellikle bu sezon iyi performans gösterdiler ve kaliteli kadrolarının hakkını verdiler. Lazio'da önemli eksikler var, özellikle stoper durumu beni endişeleniyordu. İlginçtir ki; stoper Gentiletti'nin golü bu maçta galibiyeti getirdi. Pioli hocamı tekrar sevinirken görmek güzel. Lazio bu sezon kesinlikle 2.liği en çok hakeden takım. Roma'yı yenip işi bitirmeliyiz. Roma da üçüncü olup seneye Süper Lig ikincisiyle Şampiyonlar Ligi play-off'unda eşleşecek takım olmaya çok müsait.

Sampdoria : Viviano; De Silvestri, Silvestre, Romagnoli, Regini; Obiang, Palombo (81' Okaka), Acquah (62' Rizzo); Soriano; Eto'o (61' Bergessio), Muriel.

Lazio : Berisha; Basta, Gentiletti (77' De Vrij), Ciani, Radu; Parolo, Ledesma, Lulic; Candreva (83' Mauri), Anderson, Klose (70' Djordjevic).

Sarı Kartlar : Palombo, Silvestre.

Gol : 54' Gentiletti.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -