Yazan : steven_stiffler 24 Mayıs 2015 Pazar


Sezonun özeti gibi bir fotoğraf, sezonun özeti gibi bir son maç. Sezon boyunca Tottenham'ı sırtlayan Harry Kane; son maçta da golünü atarak takımının beşinciliğinde çok önemli pay sahibi oldu. Sezon başında forvet transferi yapmadıkları için eleştirdiğim Tottenham'ın en büyük kazancı Harry Kane oldu. Ayrıca, benim bir türlü ısınamadığım Pochettino'nun ligde 5. olması da gayet güzel. Zaten Spurs için hedef ilk 4'tür. O kadar iyi oynatan Harry Redknapp ile de alabildiği zaten bu dereceydi. Son 4 yılda olduğu gibi yine Uefa Avrupa Ligi vizesi alındı. Muhtemelen yine Avrupa Ligi çok önemsenmeyerek ligde ilk 4 mücadelesine öncelik verilecek.

Everton son maç için çok zor rakipti. Liverpool'un ise kesin kazanıp ligi 5. bitireceğini düşünüyordum. Son 2 haftada aldıkları Palace ve Stoke mağlubiyetleri Liverpool'a eleme oynatacak. Tottenham direkt gruplarda yer alacak. Ryan Mason'u da eminim kazanç olarak gören vardır. Ama ben Dembele ve Paulinho'nun yedek oturup; Mason ile Bentaleb'in oynamasına bir türlü alışamadım. İkisi de iyi oyuncular, özellikle Bentaleb. Ancak Paulinho ve Dembele gibi iki aygır takımı daha güçlü kılardı. Paulinho'yu oynatmıyorsunuz bari bize verin. Harry Kane ligi 21 golle gol krallığında ikinci sırada tamamladı. Sergio Agüero çok ekstra oyuncu zaten. Ama sezona fırtına gibi başlayan Diego Costa'yı geçmesi de önemli olay. Genç golcü sezon boyunca 31 gol attı, 6 da asist yaptı. Harry Kane kadar Nacer Chadli de beklentilerin çok üzerinde katkı vererek sezonun dikkat çeken isimlerinden oldu.

Everton : Howard; Coleman, Stones, Jagielka, Galloway (81' Distin); Barry, McCarthy; Mirallas (73' Naismith), Barkley (46' Besic), Osman; Lukaku.

Tottenham : Lloris; Dier, Fazio, Vertonghen, Bentaleb; Dembele (53' Stambouli), Mason; Lamela, Eriksen, Chadli (90+3' Soldado); Kane (85' Townsend).

Sarı Kartlar : Stambouli, Jagielka, Mason.

Goller : 24' Kane.

Ligden düşen takımlardan Hull City'ye üzüldüm. Leicester City de son haftalardaki formuyla ligde kalmayı başardı. Aston Villa kabız bir takım olmuşken takımın başına gelen Tim Sherwood da ekibini kurtarmayı başardı. Burnley mütevazı kadrosuyla iyi direndi ama tutunamadı. Chelsea ise tıpkı geçen sezonun Fenerbahçe'si gibi güle oynaya şampiyon oldu. Manchester United'ın da harcadığı abartı paraların karşılığını alamamasına sevindim.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -