Yazan : steven_stiffler 14 Aralık 2014 Pazar

Pioli hocam yine maça iyi hazırlamış takımı. Atalanta karşısında bu kadar üstün bir futbol ve bu kadar net bir skor beklemiyordum. Felipe Anderson geçen hafta attığı golden sonra bu hafta daha bambaşka bir futbolcu olmuş. Bugün Mauri'ye 2 tane asist yaptı. Özellikle ilk golün asistinde adeta Candreva'yı gördüm. Mauri-Felipe Anderson ikilisi bir ara sazı ellerine aldılar, ikisi de gollere devam edebilecek pozisyonlar buldular. Neticede Mauri'nin 2 golü, Anderson'un 2 asisti çıktı. Mauri şarap gibi futbolcu be, acayip underrated. Alvaro Gonzalez'i hatırladı bugün Pioli. Biglia'nın yokluğunda ben Onazi bekliyordum ama Gonzalez tercihi geldi. İkisi de kulübede uzun süre unutulmaması gereken oyuncular. Yalnız Lazio 23 kişilik kadroyu tamamlayamıyor. Her iki yarıda da üstün futbol, ilk yarıda gelmeyen gollerin ikinci yarıda perdenin açılmasıyla devam etmesi... Lazio maç fazlasıyla 4.sıraya yerleşti. Bu çizgide devam etmesi temennimiz, takım keyif veriyor.

Lazio : Marchetti; Basta, De Vrij, Cana, Radu (82' Cavanda); Gonzalez, Ledesma, Lulic; Mauri (73' Keita Balde), Felipe Anderson, Djordjevic (76' Klose).

Atalanta : Sportiello; Benalouane, Stendardo, Cherubin, Del Grosso (64' Drame); Migliaccio (60' D'Alessandro), Ciharini, Moralez; Carmona; Bianchi (72' Boakye), Denis.

Sarı Kartlar : Denis, Migliaccio.

Goller : 51' ve 71' Mauri, 81' Lulic.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -