Yazan : steven_stiffler 6 Haziran 2013 Perşembe

Fotoğrafları Facebook sayfasında gördüm. Biraz araştırdım ve Lazio'nun sezonu İtalya Kupası'yla kapatmasını kutladığını öğrendim. Fotoğraflar muazzam, başkent şampiyonluk özlemiş. Bir şampiyonlukla inanılmaz görüntüler oluşur. Zor, en azından önümüzdeki birkaç sene ihtimal çok düşük. Fotoğraflarda futbolcular yok. Sadece Brocchi var da, Brocchi ne ayak ? Onu da anlamadım. Sezon boyunca doğru düzgün oynamadı bile... Hadi Brocchi var, o taraftarın arasına o şekilde, tek başına nasıl geldi ? Çok acayip olaylar var İtalya'da, seviyorum :)

Futbol konuşasımızın olmadığı şu günler biraz olsun geçtikten sonra, yeni sezon ve transferler hakkında ufak tefek düşüncelerimi yazacağım. Bu güzel görüntüleri görmüşken, bir Lazio blogu olarak yazmazsam ayıp olurdu. Selamlar...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -