Yazan : steven_stiffler 7 Nisan 2016 Perşembe


Skora rağmen keyif aldığım bir Derby Della Capitale oldu. Lazio'nun ilk onbiri kötüydü. Spaletti ile ivme yakalayan Roma'nın kazanmasını bekliyordum. Geçen sene o kadar oturmuş kadrosu olan ve Felipe Anderson'u satmayarak güç kaybetmeyen Lazio'nun bu sezon nasıl bu kadar kötü olabildiğini aklım almıyor. Pioli hocamın geçen sezon performansı etkileyiciydi ama bu sezon takıma ağırlığını koyamadı. Lazio'nun kadrosu oturmuş dedim ama aslında çok vasat oyunculardan kurulu. Felipe Anderson, Candreva, Keita Balde, Biglia, De Vrij ve Parolo hariç takımın geri kalanı belli bir standardın altında kalıyor. Bu saydığım isimlerden de sadece Keita Balde, Parolo ve Biglia bu sezon faydalı oldu. Diğerleri formsuz. Özellikle Candreva bu sezon yokları oynuyor. De Vrij zaten yok. Felipe Anderson canı isterse...

Roma'da ise Spaletti takımı çok iyi topladı ve güzel bir seri yakaladı. Bir yanda Totti krizi var. Bizim Alex olayına dönmez ama ona yakın bir hüzünlü veda bekliyorum. Bu maç son derbisi olacak, olmayacak derken maçın gidişatıyla Totti kulübede kalmak zorunda kaldı. Maça Roma baskılı başladı. Özellikle El Shaarawy ve Perotti etkiliydi. Nainggolan orta alanda fark yarattı. Lazio'da ise savunma saatli bombaydı. Patric, Bisevac, Hoedt ve Braafheid ile normal lig maçına çıkılmasını düşünmezdim ama Pioli derbiye çıkmak zorunda kaldı. Bol sarı kart vardı yine, kırmızı kart çok gecikti. Mauricio olsa muhtemelen 3-1'den sonra atılırdı. Roma'nın Dzeko ile bulduğu 2. golünden sonra Lazio oyunu tek kaleye çevirdi. Keita Balde takımı toparladı. İki direkten dönen top ve kalecinin kritik müdahaleleri vardı. Parolo'nun golünden sonra ne yalan söyleyeyim umutlandım. Maça büyük keyif geldi. Baskı devam ederken Roma Florenzi'nin golüyle rakibin gardını düşürdü ve rahatladı. Bu dakikadan sonrası Lazio taraftarı için işkenceye dönüştü ve Perotti işkenceyi pekiştiren 4. golü kaydetti.

Maç sonunda Pioli ile yollar ayrıldı. Lazio'nun bu sezondan beklentisi kalmadı ve sezonun kalanında takımı Simone Inzaghi idare edecek. Umarım skandal maçlar olmaz da Inzaghi kulüpteki asıl görevinden olmaz. Seneye ben Lazio'yu Donadoni ya da Mazzarri çalıştırsın isterim.

Lazio : Marchetti; Patric, Bisevac, Hoedt, Braafheid; Parolo, Biglia, Cataldi (84' Djordjevic); Candreva (56' Keita Balde), Felipe Anderson, Matri (56' Klose).

Roma : Szczesny; Florenzi, Manolas, Rüdiger, Digne; Pjanic, Keita, Nainggolan (71' Iago); Salah (81' Zukanovic), Perotti, El Shaarawy (60' Dzeko).

Sarı Kartlar : Patric, Candreva, Biglia, Nainggolan, Rüdiger, Hoedt, Cataldi.

Kırmızı Kart : 90+3' Hoedt.

Goller : 15' El Shaarawy, 64' Dzeko, 75' Parolo, 83' Florenzi, 87' Perotti.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -