Yazan : steven_stiffler 26 Şubat 2016 Cuma


Her iki maçta da Lazio'ya çok güveniyordum. Edindiğim izlenim Lazio'nun çok küçümsendiği şeklinde, ancak formsuz ve kötü bir dönemde oldukları da gerçek. Geçen sezonki kadroyu bu kadar koruyup bu kadar kötü olmalarında bireysel performansların çok büyük etkisi var. Gol atamayan forvetler, formsuz Candreva ve Anderson takımı çok olumsuz etkiliyor. De Vrij'ın yokluğunun etkisi nispeten az. Galatasaray ise zaten acınacak halde, bazen ben bile üzülüyorum ama birkaç saniye sonra geçiyor. Sabri'nin mucize golüyle öne geçmeleri Lazio'ya "beraberlik de yeter" havasını getirdi ve ilk maç 1-1 bitti. Dün ise vasat bir ilk yarının ardından Lazio'nın 10 dakikalık üstün futbolu Galatasaray'ı elemeye yetti. Matri biraz formda olsa çok daha iyi bir fark olabilirdi. Parolo ve özellikle Felipe Anderson'un gol atmasına sevindim. Miroslav Klose ise bu sezon ilk, belki de son golünü attı. Muslera'nın çaresizliğine bir insan olarak üzüldüm. Lazio'nun Sparta Prag eşleşmesi de güzel oldu, Çeyrek Final yolu açık. Ligde hedefsiz olması da kupayı ciddi bir hedef haline getirebilir.

Lazio : Marchetti; Konko, Bisevac, Mauricio, Radu; Milinkovic Savic, Parolo, Biglia; Felipe Anderson, Lulic (57' Candreva), Matri (70' Klose).

Galatasaray : Muslera; Denayer, Chedjou, Balta, Carole; Donk (84' Donk), Selçuk; Sabri (66' Umut), Sneijder, Yasin (76' Olcan); Podolski.

Goller : 59' Parolo, 61' Felipe Anderson, 62' Yasin, 72' Klose.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -