Yazan : steven_stiffler 27 Nisan 2015 Pazartesi


Fenerbahçe, Lazio ve Tottenham üçlümden oluşan bir beraberlik kuponu yapsaydım şu an köşeydim. Roma'nın puan kaybettiği hafta Lazio fırsat tepti ama yine de en keyif veren takımım Pioli'nin Lazio'su. Miroslav Klose'nin gözümde "bitirici" imajı var. Topu taşısınlar, son vuruşu Klose yapsa yeter derim. Ama dün attığı golde top taşıma işini de kendisi yaparak bir kez daha takdir topladı. Bitmeyen gol atma aşkı var adamda. Bitime daha 6 hafta var. Roma haftalardır kötü gidiyor ama Lazio kopamadı. Üstelik dünkü beraberlikle birlikte galip gelen Napoli de ciddi bir tehdit oluşturuyor şu an. Lazio'nun güzel oyununu skora yansıtması da için dua edeceğim. Zira bu sezon Şampiyonlar Ligi'ne direkt gitmeyi hakeden bir performans sergilediler.

Lazio : Marchetti; Basta, Novaretti, Mauricio, Radu; Onazi (85' Perea), Ledesma, Lulic (82' Ederson); Candreva, Anderson, Klose (60' Keita).

Chievo : Bizzarri; Frey, Dainelli (64' Sardo), Cesar, Zukanovic (46' Botta); Schelotto, Izco, Radovanovic, Hetemaj; Paloschi, Pelissier (75' Fetfatzidis).

Sarı Kartlar : Zukanovic, Radovanovic, Ledesma, Dainelli, Onazi, Cesar, Schelotto.

Goller : 45' Klose, 75' Paloschi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -