Yazan : steven_stiffler 17 Ağustos 2014 Pazar


Nice delikanlının beklediği gün dündü ve nihayet Premier Lig başlangıcını yaptı. Maçları izleme fırsatı bulamasam da, geniş özetlerini izleyerek gündemden geri kalmamaya çalıştım. İlgi alanımız olan Tottenham'ın ilk maçında, derbide galibiyetle başlaması da benim için güzel bir Premier Lig başlangıcı oldu.

Geçtiğimiz sezon başı yaptıkları transfer şovun ardından, bu sezon transferde çok ses getirmeyen Tottenham; hâla forvet almadı. Adebayor geçen sezon kadro dışından geldikten sonra mükemmel işler yaptı ve bu sezon yine Togolu'ya bel bağlanmış gözüküyor. Formda bir Soldado da iyi bir alternatif olacaktır elbette. Pochettino'nun da oyuncu tercihlerini sevdim. Geçen sezonun büyük hayal kırıklığı Erik Lamela, bu sezon şans bulacak gibi. Ayrıca Holtby'nin de bu sezon şans bulacağını düşünüyorum. Benim Kompany tarzı bir stoper olduğunu düşündüğüm Kaboul de ligin ilk maçına kaptanlık pazubandıyla başladı. Bir diğer tercih olan Nabil Bentaleb için de mutlu oldum. Sporting Lizbon'dan transfer edilen Eric Dier'le antrenmanlarda özel olarak ilgilenen Arjantinli çalıştırıcı, Dier'i de tercihleri arasına yazmış gibi görünüyor. 20 yaşındaki stoper de kariyerine müthiş bir başlangıç yaptı. Hem Tottenham gol yemedi, hem de Dier derbi maçın 90+3. dakikasında takımına galibiyeti getiren golü, üstelik forvetvâri bir şekilde kaydetti. Kyle Naughton için ise kötü bir sezon başlangıcı oldu. Penaltı yaptıran ve kırmızı kart gören İngiliz sağ bek hayal kırıklığı yaşadı. West Ham; tecrübeli bir menajere ve tecrübeli bir kadroya sahip. Ancak bu isimler genelde Premier Lig tecrübesi yüksek olmasına rağmen kariyerinde önemli yerlere gelememiş Nolan, Downing, Cole gibi isimler. Allardyce, dün Zarate'yi tercih etmezken Dünya Kupası'ndaki performansıyla dikkat çeken Enner Valencia'ya son bölümlerde şans verdi. West Ham'da ise Mark Noble kaçırdığı penaltıyla, takımıyla birlikte günün kaybedeni oldu.

West Ham : Adrian - O'Brien (62' Demel), Collins, Reid, Cresswell - Noble, Kouyate - Vaz Te (68' Diame), Nolan, Downing - Cole (81' E.Valencia)

Tottenham : Lloris - Naughton, Kaboul, Dier, Rose - Bentaleb, Capoue - Lennon (61' Townsend), Eriksen, Lamela (61' Holtby) - Adebayor (83' Kane)

Sarı Kartlar : Collins, Kouyate.

Kırmızı Kartlar : 29' Naughton, 63' Collins

Kaçan Penaltı : 30' Noble

Gol : 90+3 Dier

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -