Yazan : steven_stiffler 26 Şubat 2017 Pazar


Bugün tek maç izledim, aldığım keyif fazlasıyla tatmin etti. Tek taraflı bir maç oldu. Zaten Stoke City'nin bu kadroyla karşılık verebileceğini sanmıyordum. İki yıldır Stoke City kalecileri Tottenham maçına çıktığına pişman oluyor. Tottenham yine iştahlı başladı. Stoke City'nin herhangi bir oyun planı yokmuş gibi oynaması da ekmeklerine yağ sürdü. Harry Kane sazı eline aldı ve 45 dakika yetti. Maçın henüz başlarıydı, Wanyama'nın bir adam kovalaması vardı; Stoke City oyuncusu olmak istemezdim. Stoke'un ileri uçtaki oyuncusunun Crouch olması da ne bileyim; 2017 için oldukça yetersiz gözüküyor. Crouch önce bitirici golcü vuruşuyla gol attı. Sonra mükemmel bir usta işi vole attı. Öyle bir pozisyondu ki; vurmak için ben de gerildim resmen. Üçüncü gol biraz şansın da yardımıyla frikik golüydü. 37 dakikada gelen hattrick'ten sonra Dele Alli'ye attırılan bir gol ile yapması gerekenden çok daha fazlasını yapan bir Kane vardı sahada. İkinci yarı zaman zaman iştahı artan bir Spurs vardı ama tadında bıraktılar sanki... 4-0'lık galibiyetle White Hart Lane'deki seri de devam etti.

Tottenham : Lloris; Dier, Alderweireld (49' Wimmer), Vertonghen (66' Winks); Walker, Wanyama, Dembele, Davies; Alli, Eriksen; Kane (86' Son).

Stoke : Grant; Bardsley, Shawcross, Martins-Indi, Pieters; Whelan (82' Cameron), Adam (60' Afellay); Sobhi, Allen, Arnautovic; Crouch (60' Berahino).

Sarı Kartlar : Whelan, Adam, Arnautovic, Wimmer, Wanyama.

Goller : 14', 32', 37' Kane; 45' Alli.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -