Yazan : steven_stiffler 2 Ekim 2016 Pazar


Harry Kane oynamayacak olmasına rağmen tereddütsüz 1 geçtim ben bugün bu maçı. Tottenham'a çok güveniyordum. Guardiola'yı sevmeyenlerdenim ben de ama çok formda bir winner bir hoca olduğu kesin. Son birkaç yılın en formda diğer iki hocası da tartışmasız Simeone ve Pochettino. Arjantinli bu maçta yine çok klas bir hamle yaptı. Forvette henüz Premier Lig'e uyum sağlayamayan Janssen yerine formda olan Son'a şans verdi. Orta alanda ise Wanyama-Dier yerine Wanyama-Sissoko yaptı, maçı istiyorum dedi. Son sağa sola kaçarak hem peşine adam taktı, hem boş alan yarattı. Maçın şekli belli olmadan Tottenham'ın bulduğu gol de oyunu çok etkiledi. Ama o gol eninde sonunda gelecekti, sahada ayak basılmadık yer bırakmadılar. İlk yarı bitmeden Manchester City reaksiyon gösterebilecek oyunu oynayamadı. Bu da Dele Alli'nin attığı 2. golü kolaylaştırdı, hem de City'yi iyice sersemletti. Alli çok istedi orada golü, Son'un asistini geri çevirmedi.

İkinci yarıda ilk 5-6 dakika biraz dengeli geçti. Sonra ibre City'ye dönecek gibi oldu ama Tottenham izin vermedi. Agüero'nun biraz çabası oldu, Iheanacho da biraz hareket getirdi ama bereketsizdi. Tottenham sahanın her yerinde presle rakibi bunalttı. De Bruyne'ün yokluğu, Silva'nın istediklerini yapamaması, Navas'ın görünmezliği Guardiola'nın planlarını bozdu. Spurs hakederek, çatır çatır oynayarak çok önemli 3 puanı alarak ligin namağlup tek takımı olarak kaldı. Öyle ki; Lamela'nın kaçırdığı penaltı bile Spurs'ün moralini olumsuz etkilemedi. Ha Eriksen dururken başkasının duran top kullanması bana tuhaf geliyor. Hakem istese Otamendi ve Rose'u atabilirdi, insiyatif kullandı ve atmadı. Premier Lig'de haftanın maçında Tottenham güldü, Guardiola sevmeyenler için güzel bir sonuç oldu.

Tottenham : Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Wanyama; Sissoko (72' Dier), Alli (86' Nkoudou), Eriksen, Lamela; Son (90' Janssen).

Manchester City : Bravo; Zabaleta, Otamendi, Stones, Kolarov; Fernando (53' İlkay), Fernandinho; Navas (66' Iheanacho), Silva, Sterling (87' Sane); Agüero.

Sarı Kartlar : Otamendi, Wanyama, Rose, Sterling.

Goller : 9' Kolarov (Kendi Kalesine), 37' Alli.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -