Yazan : steven_stiffler 30 Kasım 2008 Pazar


Uzun zamandır aklımda,işten dolayı vakitsizlik problemini de aşmışken boş işlerle uğraşacağıma yazıp çizeyim dedim.Blog olayına girmiştim daha önce de ama günlük eylemlerimi yazdığım,işe girince yaşayıp yazacak bir mokoko bulamadığımdan dolayı pek aktif değildi zaten.

Okuduğum ve beğendiğim bloglar varken,"bende niye yazmıyorum?" diye kendimi sorguladım.Cevap bulamadım."Kim okur lan benim yazdığımı?" dedim.Bunu da tınlamadım. :)

Arasıra kafama estikçe yazarım birşeyler,ilkokul-lise yıllarımdaki gibi.Hem bilgisayara format atarken yazdığım herşey bir defa da silinip gitmez buraya yazarsam,evet evet o kompleksimi de atmış olurum üzerimden hem...

Öyle çok güzel,süper,şaheser şekilde yazma hevesim de yok.Zaten en iyi yaptığım şey yazmak değil,geyik.Maksat vakit geçsin,dostlar alışverişte görsün.

Haydi başlayalım bakalım.

One Response so far.

  1. pclion says:

    Hayırlı olsun bakalım :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -