Yazan : steven_stiffler 25 Eylül 2013 Çarşamba

Hafta ortasına geldik ama fotoğrafları anca toparlayabildim. Zabaleta ve Agüero aşkıyla da perdeyi açıyorum. Manchester derbisi öncesi el ele tutuşan, formalarında Zabaleta ve Agüero yazan çiftin görüntüsü oldukça ilginç...

Verona karşısında ilk yarının uzatma dakikalarında attığı golden sonra Fernando Llorente... İspanyol golcününü Serie A'daki ilk golü oldu. Devamı elbette ki gelecek.

Geçtiğimiz haftasonunun en çok santra yapan, en pahalı üçlüsü... Ahahaha, ulan ne çok santra yaptınız be.

Geçen haftanın en güzel fotoğrafı... Müthiş fotoğraf. Cardiff - Tottenham maçında çekilmiş. Küçük bir taraftar maçı stadın çıkış kapısındaki delikten izlemeye çalışıyor. İngiltere'de aşk 8 harfli; FOOTBALL :)

"Efendim, adam atıyor durduramıyoruz." Michu büyük topçu.

Palermo teknik direktörü Gennaro Gattuso. Reis futbolculuğunda olduğu gibi teknik direktörlüğünde de karizma saçıyor.

Adamım Paolo Di Canio'nun Sunderland macerası kısa sürdü. Geçen sezon takımı ligde tutan, transfer döneminde dünyanın transferini yapan İtalyan menajer, Sunderland'in başında son maçına çıktı. 5 maçta 1 puan toplayabilen ve ligin dibine demir atan Di Canio'nun görevine son verildi.

Ama çok özledik be...

Federico Balzaretti, Roma derbisinde Lazio'ya attığı golden sonra gözyaşlarını tutamadı.

Parma kalecisi Antonio Mirante ve müthiş kaleci forması... Çok beğendim, öyle böyle değil.

Underrated'in İtalyancası... Alessandro Diamanti, büyük reis.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -