Yazan : steven_stiffler 15 Şubat 2013 Cuma

Takımların isimlerine bakarak tahmin yapsaydım, bu maçı 2-1 Tottenham kazanır derdim. Öyle bir his vardı içimde ne hikmetse... Tottenham geçtiğimiz yıl bu kupada çok kasmadı. Yedek ağırlıklı oynadı. Ancak Andre Villas Boas kariyer adamı... Ne kadar çok kupa, o kadar güzel cv düşüncesinde. Kadronun temelini bozmadan, ufak tefek rotasyonlar yaparak mücadele ediyor. Neticede elde de kaliteli bir kadro var.

Haftasonu Gareth Bale'in muhteşem performansından bahsetmiştim. Zaten şu an pek çok futbolseverin dilinde... Dün ilk yarının sonlarından itibaren izlemeye başladım. Son haftalarda iyice alışılagelmiş frikiklerinden biriyle beni selamladı sağolsun. Muhteşem bir vuruştu. Scott Parker; Bale'in antrenmanlarda frikik çalıştığını ve daha çok gol atacağını söylemiş. Futbolseverler de sabırsızlıkla bekliyor. Maçın üç golü de birbirinden güzeldi. Umtiti'nin golü son haftalarda atılmış en güzel gollerdendi. Gareth Bale'in kapanışı yaptığı goldeki; kaleciyi kapattığı köşeden avlama fikri ise muazzamdı ve muazzam uygulandı.

Tottenham'a bu skor yeter mi bilmem. Ancak bu turu geçerlerse, kalan takımlarında arasında isimleri oldukça sivrilecek ve en büyük favorilerden birisi olacak.

Tottenham : Friedel, Walker, Gallas, Vertonghen, Assou Ekotto, Parker (90+2' Livermore), Dembele, Lennon (79' Sigurdsson), Dempsey (67' Holtby), Bale, Adebayor

Lyon : Vercoutre, Reveillere, Bisevac, Lovren, Umtiti, Fofana, Malbranque (83' Grenier), Gonalons, Lacazzete, Lisandro (89' Ghezzal), Gomis

Sarı Kartlar : Umtiti, Walker, Fofana

Goller : 45' ve 90+3' Bale, 55' Umtiti

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -