Yazan : steven_stiffler 15 Şubat 2013 Cuma

Fenerbahçe Avrupa Ligi'nde önemli bir tur maçına çıktı. Ancak yine maçtan daha çok konuşulacak bir olayımız oldu. Meireles'in henüz 4.dakikada atılması şüphesiz ki maçın önüne geçti. Bunun Meireles'in ilk sorumsuzluğu olmamasının da payı büyük tabi ki...

Bate Borisov, Şampiyonlar Ligi'ne müthiş başlamıştı. Ancak devamını getiremedi. Uefa Avrupa Ligi'nden yollarına devam etmeleri de başarı sayılabilir. Ayrıca Şampiyonlar Ligi'nin gediklilerinden biri olma yolundalar. Son statüyle birlikte katılımları daha kolaylaştı ve buna bağlı olarak arttı. Aykut Kocaman kadrosundan vazgeçmiyor. Emre'nin yerine Mehmet Topal ile başlamak durumunda kaldı. Emre'nin oynayamayacak olmasına rağmen takımla birlikte Beyaz Rusya'ya gitmesi güzel olay. Meireles'in maçın henüz başında sorumsuzca atılması; hem taktik anlayışımızı etkiledi, hem de her futbolcuya ekstra yük bindirdi. Bunlara Gamsız Cristian da dahil... Meireles'in bu ilk sorumsuzluğu değil. Galatasaray maçında da ben yaptığının hatalı olduğunu savunmuştum, arma öpmesiyle taraftarın büyük bölümü yanına çekmişti. Son Mersin maçı bir başka örneği... Meireles'i çok severim ama şu haliyle takıma zarar veriyor. Acilen konuşulmalı ve cezalandırılmalı. İlk yarıdaki mücadelemiz, ikinci yarıda ise hem mücadelediz hem de taktik anlayışımız skoru korumaya yönelikti. Neticede hiç heyecanlanmadan, kötü oynayarak ve iyi mücadele ederek istediğimiz sonucu aldık. Bate Borisov kötü bir takım olsa da, Şampiyonlar Ligi'nde iyi sonuçlar almış olmaları onlar tehlikeli kılıyordu. O yüzden beraberlik kötü sonuç değil. Kadıköy'deki maçın seyircisiz olacak olması da bence avantaj. Son haftalarda taraftar ile yönetim ve futbolcu arasındaki gerginlik; futbolculara ekstra bir baskı uyguluyor. Bir seferlik de olsa bunu avantaj olarak değerlendirmeli ve taraftarla buzları da eritmeliler. Unutmadan; dün akşam hakem ön yargılı ve yanlı bir yönetim sergiledi. Buna rağmen beraberlik yine iyi sonuç, yine avantaj.

Parça parça da olsa 4 maç seyrettim. Şüphesiz ki gecenin en keyifsiz maçını oynayarak iyi sayılabilecek bir sonuç aldık ve avantajlı geldik. Napoli'nin ligde ciddi bir yarışın içerisinde olmasından dolayı kasmayacağını düşünüyordum. Ancak Plzen'in deplasmanda 3 fark atmasını da beklemiyordum elbet... Fenerbahçe-Plzen eşleşmesi güzel eşleşme olur. Yeter ki şu Bate maçını kayıpsız atlatalım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -