Yazan : steven_stiffler 26 Mayıs 2011 Perşembe

Kasia'nın gelişini kutlamıştım, vedasını es geçmek olmaz. Facebook'a yazdığı mesajda da çok duygulandım. Kısa sürede bizden birisi olan yabancıları severim. 5-6 senedir çok beğenirim Kasia'yı. Güzelliğiyle zaten hep göz önünde olmuştur. Ancak güzelliği, sempatikliği ve sıcakkanlı bir insan oluşu bir yana; komple bir oyuncu olduğunu ve takım ruhunu sahaya yansıttığını düşünüyorum. Voleybolda pasör çaprazı olarak bir Gamova var, bir alt versiyonu Castro var; bir de Skowronska,Flier gibi oyuncular var. Skowronska belki bir sayı makinesi değil ancak, savunma yapmayı bilen nadir pasör çaprazlarından biridir. En çok üzüldüğüm; iyi bir yüzdeyle top öldürmesine rağmen Final Four'da Vakıfbank'a mağlup olmamamızın sebebi olarak gösterilmesidir. O maçta aslında oldukça iyi bir yüzdeyle oynamıştı. Kariyerinde eksik olan Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonluğunu kazanmak için geldiği Fenerbahçe'den bu hedefini gerçekleştiremeden ayrılmak zorunda kaldı. Çin'e transfer olmasını da bu yüzden garipsedim. 2+1 yabancı kontenjanı saçmalığına rağmen takımda tutulmalıydı. En azından taraftar ile arasında bir gönül bağı oluştuğunu bilmek güzel... Kendisiyle konuşma, fotoğraf çekilme fırsatı bulduğum için de mutluyum. Umarım yollarımız bir gün tekrar kesişir.

Duygu Bal transferine gelelim. Geçen sene İtalya'da ligin en dandik takımında oynaması yanıltıcı olabilir. Ancak henüz 24 yaşında olduğunu, milli takım tecrübesi olduğunu yazmakta fayda var. Bu sene Fürst'ün olmadığını düşündüğümüzde; Eda'nın yanında ikinci orta oyuncu olarak değerlendirilecektir. Ancak genellikle İpek ile dönüşümlü olarak kullanılacağını düşünüyorum. Mütevazı bir karakteri olması dolayısıyla taraftarıyla iyi diyaloğu var. Aynı zamanda Seda Tokatlıoğlu ile çok iyi arkadaş olduklarını da biliyorum. Alabileceğimiz en iyi yerli alternatiflerinden birisiydi. Omuzlarındaki kanat dövmeleriyle de 'Sarı Melek' unvanına yakışan bir sporcumuz olacaktır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -