Yazan : steven_stiffler 17 Aralık 2010 Cuma

Gamesliga'ya ayar olunca; tekrar legal bahis kazığımız İddaa'ya dönüş yaptım. Zaten ufak miktarlarla oynar, zevkini çıkarmaya çalışırım. Epeydir para kazanamıyorum yalnız. Yarın için birbirinden absürt maçlar seçerek, bahisseverlerin kinini kazanmak istiyorum yine.

Augsburg - Hertha Berlin X 2,90 (Tuttu)
Gençlerbirliği - Bursaspor 1X Çifte 1,47 (Yattı)
Wolfsburg - Hoffenheim 2-3 Gol 1,75 (Yattı)
Watford - Preston 2,5 Üstü 1,50 (Ertelendi)
Celta - Salamanca 1 1,55 (Tuttu)
Gaziantep Belediye - Diyarbakırspor 1 1,60 (Tuttu)
Excelsior - Gröningen İY2 2,15 (Tuttu)
Ac Milan - Roma İYX 1,95 (Tuttu)

4 maç seçeceğim.

Maçlardan sonra dipnot: Güzel tahminlere rağmen, kupon Augsburg-Hertha maçını X/X oynayarak şova çevirmemden dolayı tekten yattı. Diğer seçimlerim; Gaziantep Belediye ve Milan maçı gelirken; Watford ertelendiği için oranı düşürerek ikramiyeyi alacaktım. Beceremedim yine...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -