Yazan : steven_stiffler 9 Ekim 2012 Salı

İngiltere'de Tottenham'ın çıkışı devam ediyor. Galibiyet serisiyle birlikte futbolda düzelmeye başladı. Kötü oynarken alınan 3 puanların değeri de sezon sonuna doğru ortaya çıkacak. Lige kötü başlangıç yapan Aston Villa karşısında; Caulker ligde siftah yaparken, Lennon işi bitiren golü attı.

Yine oyunun belli başlı bölümlerinde Tottenham'ın üstünlüğü elden bıraktığı oldu. Aston Villa bu süreçte golü bulabilseydi işler zora girebilirdi. Ancak Defoe'nin payıyla, Caulker'ın da şansıyla gelen gol hem White Hart Lane tribünlerini, hem de Tottenham'ı rahatlattı. Oyundaki üstünlük de iyice ele geçti. Aston Villa'da Christian Benteke'yi çok beğendim. Belçika'da oynarken de çok beğendiğim ve potansiyelli gördüğüm bir isimdi. Açıkçası Premier Lig'e transferini ummuyordum. Çok erken geldi, şu ana kadar da beklentileri tam olarak karşılayamasa da umut vaad eden bir görüntü çiziyor. Tottenham karşısında takımının en iyisiydi. İkinci yarının başındaki kafa vuruşu girse, takımına moral verecek puanı kazandırabilirdi.

7 hafta sonunda 14 puan toplayan Tottenham 5.sıraya yerleşti. 20 Ekim'de Chelsea ile oynayacaklar. Tottenham 1 puan alsa yeterli olur diye düşünüyorum.

 Bu da maçta sakatlanan Joe Bennett'ın görüntüsü... Gerçekten iç burkan bir görüntü.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -