Yazan : steven_stiffler 1 Eylül 2012 Cumartesi

Kuralar çekildiğinde tanımadığım, daha önce hiç duymadığım üç takımdan biriydi Mura Maribor. Zaten pek umutlanmadıkları kura çekiminde bir de Lazio'yu çekince kazanacakları tek şeyin tecrübe olduğunu düşünmeliydiler. İlk maçta küçük bir statta ağırladılar Lazio'yu. Hernanes ve Klose'nin golleriyle 2-0 kazandı Lazio. İkinci maçta Lazio'nun başladığı onbir yukarıda. Kalede Bizzarri, savunmada Scaloni, Dias, Biava, Cavanda. Orta alanda ise; Gonzalez, Onazi, Hernanes, Lulic. Forvette ise Zarate ve Kozak'la başladı Lazio. Olması gerektiği gibi bir kadro aslında. Cavanda boş oyuncu değil, bu tip maçlarda mutlaka oynatmak lazım. Scaloni'nin yıllardır Lazio'da bir tane iyi maçını hatırlamıyorum. Bu maçta kaptan çıktı. Kozak ise golleriyle sezona iyi başladı. Bu sezon onun forma giyme şansı çok daha az gibi gözüküyor. Zira iyi bir Floccari bu takımda Klose'yi bile kesebilir. Lazio zayıf rakibine karşı iki maçını da kazanarak, kazasız bir şekilde Uefa Avrupa Ligi'nde gruplara kaldı. Lazio'nun en büyük avantajı olarak başarıya aç hocalarını görüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -