Yazan : steven_stiffler 4 Ağustos 2012 Cumartesi

8 ay olmuş kariyer yazmalı... Açıkçası bu yıl çok fazla Football Manager oynama fırsatı da bulamadım. Aslında Football Manager 2012'yi oyun olarak çok beğendim. Sadece dediğim gibi, fırsat bulamadım. Oyunun yeniliklerine alışmakla ilgili sıkıntım olmadı. Football Manager 2013 Türkçe gelecekmiş, ön siparişini verip alacağız onu da bakalım. NİHAYET diyorum. Her oyunda mutlaka bir Championship kariyeri yapıyorum. Tercihim paralı ve potansiyelli takımlar oluyor. Yıllarca alt ligde kalmanın bir anlamı yok. İlk sezonu yazmıştım, üzerinden çok zaman geçmiş ama ikinci sezonu da yazayım istedim. İlk sezon 104 puanla şampiyon olarak Premier Lig'e yükselmiştik.


Sezon genelindeki transfer durumumu görüntüdeki şekilde... Yedek kaleci olarak Tottenham'dan David Button'ı transfer ettim. Stoperde ilk onbir için Cedric Mongongu, rotasyon için Jack Hobbs'u transfer ettim. Sağ beke iki genç ismi serbest transferden renklerimize bağladık. Giulio Donati ve Yoann Andreu. İkisi de çok iyi bekler. Sol bekte Reto Ziegler'imiz ile Konchesky'yi yedekledim. Orta sahada Josuha Guilavogui, kiralık olarak Abu, serbest transferden Owen Hargreaves ve Mariga gibi isimleri aldım. Kanatlar için Karim Ait Fana ve rotasyon için James Henry'yi transfer ettik. Victor Moses ise en yüksek bonservisi verdiğim oyuncu oldu. Ben Moses'i her oyunda alırım. Forvete oyunun efsanelerinden Carlos Fierro'yu aldım. Devre arasında Nordström, Jeff Louis gibi isimlerle geleceğe yatırım yaparken, takımda sürekli huzursuzluk çıkaran Button'ın sözleşmesini fesh edip; kaleye Papa Coulibaly'yi aldık.

Hazırlık maçlarında performansımız fena değildi. Lige Everton mağlubiyetiyle merhaba dedik. Sheffield United'ı kupada yendikten sonra aldığımız moralle ligde de ilk galibiyetimizi aldık. Sezon içerisinde almış olduğumuz skorlar yukarıdaki ve aşağıdaki görüntülerde...

Chelsea'ye karşı farklı mağlubiyetler alırken; United, City, Arsenal ve Tottenham'a en azından kafa tutmayı başarabildik. Sezon içerisinde aldığım en seksi skorlar ise şu şekilde;

 Arsenal'ı deplasmanda elimden kaçırışım büyük sürprizdi.

 Ancak evimizde Arsenal'a acımadık. Kırmızı sevmem, affetmem.

Stoke City karşısında ise Trabzonsporlulara sevindirecek bir galibiyete imza attık. 6-1 sezon içerisindeki en farklı galibiyetimiz oldu.

Manchester City'yi ise deplasmanda 1-0 yenerek rakiplerimize gözdağı verdik. Koskoca zengin Manchester City... Sen mi büyüksün ben mi ? Ben büyüğüm ben... Leicester City.

Sezonun ilk yarısının puan durumu... Çılgın oynadık çılgın. Ligin ilk yarısını 6. sırada bitirdik.

Ligin ikinci yarısında daha iyi bir galibiyet oranı yakalamamıza rağmen sezonu 7. sırada tamamlayabildik. Bir Avrupa Kupası vizesi alamadık. Kupa maçlarında da zaten etkisizdik.

Oyuncularımın sezon içerisindeki performansı... Carlos Fierro ve Paul Gallagher'ın istatistikleri göz kamaştırıyor. Owen Hargreaves, Mariga ve Ziegler ise takıma çok büyük katkı sağladılar. Sezonun tamamında iyi oynadılar.

Sezon boyunca takım halinde oyuncularımın aldığı ödüller aşağıdaki gibi...









Aşağıdakiler de sezon ödülleri...

 Sezonun Futbolcusu - Seydou Doumbia (Manchester United)

 Futbolcuların oylarıyla sezonun futbolcusu - Hulk (Manchester United)

 Futbolcuların oylarıyla sezonun genç futbolcusu - Rochina (Blackburn) Listede Carlos Fierro da var.

 Sezonun golleri... En iyi gol Bolton'lı Fabrice Muamba'dan.

 Altın Eldiven - David De Gea (Manchester United)

Sezonun Menajeri - Serkan Özerik (Leicester City)

Oyuncu Verileri - Gol Kralı : Fernando Torres (Chelsea)
Adam oyunda atıyor, sıkıntı yok.

Yılın Afrikalı Onbiri. Bizden de Sol Bamba var.

Premier Lig - Yılın Kadrosu

Leicester City taraftarları Yılın Futbolcusu olarak Carlos Fierro'yu seçtiler.

Son olarak; taraftarlarımızın seçtiği Yılın Onbiri...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -