Yazan : steven_stiffler 22 Kasım 2011 Salı

İstatistiklerin pek çok şeyi gösterdiği bir maç oynandı White Hart Lane'de. Futbolda "gol geliyorum" der ya hani; santrayla birlikte gol sadece geliyorum demedi, bas bas bağırdı. Adebayor dün akşamın en çok gol pozisyonuna giren futbolcusu olarak; 2 gol atarak galibiyetin baş aktörü oldu.

Tottenham oturmuş kadrosuyla her maç belli bir standardın üzerinde futbol oynuyor. Buna içsaha atmosferi de eklenince evindeki her maça favori çıkıyor. Dün akşam yine iştahlı ve etkiliydiler. Aston Villa ise kaliteli kadrosunun hakkını veremeyen bir futbol oynadı. İstatistik pek çok şeyi gösterdi diyerek başlamıştım. Örneğin; Tottenham'ın 22 gol girişimi, yüzde 65 topla oynama yüzdesi var. Aston Villa'nın topla oynama yüzdesi 35'te kalırken, gol girişimi sadece 3'te kaldı. Bugün ligin kötü takımları Wigan,Blackburn,Qpr,Swansea gibi ekipler deplasmanda olsa bile daha fazla gol girişiminde bulunur.

Tottenham maç eksiğiyle 3.sırada... Ben o eksik olan Everton maçı hâla cepte görüyorum aslında... Bu da Manchester United'ın 1 puan gerisinde yapar Tottenham'ı. Henüz değil, hâla 4 puan üzerinden konuşmak gerekiyor. Şu an ligde 3.lük ve 4.lük mücadelesi veren 5 takım var. Sezon sonuna kadar Newcastle devre dışı kalabilir. Ancak zirvedeki ikilinin değişeceğini zannetmiyorum. Tottenham, Liverpool, Arsenal ve Chelsea 3.-4. sıra için kapışacaklardır. Tottenham haftaya WBA deplasmanına çıkacak. Liverpool-Manchester City, Manchester United-Newcastle zirveyi ilgilendiren maçlar olacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -