Yazan : steven_stiffler 11 Nisan 2011 Pazartesi

Geçen hafta Roma'nın Udinese'yi yenip, Lazio'ya kıyak yapacağını düşündüğümü yazmıştım. Tabi Roma'nın da hedefi var. O hedef doğrultusunda oynayıp kazandılar. Ancak bu Lazio'nun haftayı 4.sırada, yeniden Şampiyonlar Ligi potasında kapatmasını sağladı. İlerleyen haftalarda Roma da çok büyük tehdit oluşturacaktır Lazio'ya. Udinese,Lazio,Roma hatta Juventus ligi 4. sırada bitirmek için zevkli bir mücadele izletecekler bize.

Hoca değiştiren takımlarda genelde belli bir direnç olur. Hiç birşey yapamasalar da maçı berabere bitirmeye, takıma güven aşılamaya çalışırlar. Parma maça bu dirençle başlayamadı. 23. dakikada Hernanes, klasına yakışır tarzda bir golle Lazio'yu öne geçirdi. Parma da biraz demoralize oldu sanki. Garrido yine ilk onbirde sahaya çıktı ve fena da oynamadı. 71'de Zarate'nin yerine oyuna giren Floccari; aldığı enfes pası 2. gol olarak kaydetti. Haftalardır üzerinde bir kazmalık vardı, geçen seneki Floccari'yi arıyorum ben şahsen. 2-0'lık galibiyet hem Lazio'yu ilk 4'e soktu, hem de bana İddaa'dan kazandırdı. Önümüzdeki haftada Catania deplasmanı var.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -