Yazan : steven_stiffler 1 Şubat 2011 Salı

1999'un Şubat ayıydı Barış abimizi kaybettiğimizde... Benim için o zamanlar sadece Barış abiydi. Çocukları seven, efendi, seviyeli, sempatik bir abiydi. Şarkıları da güzeldi ama çok büyük hayranlık duymazdım. Aradan geçen yıllarda her şarkısını dinledikçe sevgim arttı. Kalitesini anladım. Ne denli ölümsüz şarkılara imza attığını anladım. Ve en önemlisi; sadece bir sanatçı olmadığını anladım. Çok ileri görüşlü, çok bilge, çok zeki bir insan olduğunu anladım. Ve acıdır ki; bir Barış Manço'muz daha olmayacak.

Huzur içinde yat abi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -