Yazan : steven_stiffler 10 Ocak 2010 Pazar

Maçı izleme fırsatım olmadı.2 dakikalık özete baktım,geniş özet yarına düşer herhalde.Floccari ne kadar doğru transfer olduğunu ispatlarcasına golünü attı yine.Bu formu ile Pandev'i aratmaz.Ama Zarate kayıplarda,kendine gelmesi gerek.Muslera'nın yine birkaç kritik kurtarışı var.

Udinese : Handanovic - Basta,Zapata,Domizzi (14'Coda),Lukovic - Isla,Sammarco (71'Siqueira),Gökhan Inler - Pepe (73'Alexis Sanchez),Flores,Di Natale

SS Lazio : Muslera - Siviglia,Stendardo,Radu - Lichtsteiner,Firmani,Baronio (82'Brochhi),Kolarov - Rocchi (61'Mauri),Zarate,Floccari

Sarı Kartlar : Stendardo,Kolarov,Gökhan İnler,Firmani,Lichtsteiner

Goller : 16'Floccari , 27'Di Natale

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -