Yazan : steven_stiffler 9 Mayıs 2009 Cumartesi

Sabahtan beri Stuttgart-Wolfsburg maçını bekliyorum.Kanal 24'de yayınlanacağı söylenmişti.Nitekim Digitürk yayın akışından baktığımda da bunu görebiliyordum.Maç saati geldiğinde Cottbus-Bayern maçını görünce hayalkırıklığı yaşadım.

Maç az önce sonuçlandı.Wolfsburg adına korktuğum başıma geldi.Magath'ın sezon sonu Schalke'ye gideceğinin açıklanmasının ardından çıktıkları ilk maçta Stuttgart'a boyun eğdiler.Stuttgart'ın golleri Mario Gomez'den...Dzeko'nun yanıtı Wolfsburg'a yetmedi.Geçen hafta şov yapan Dzeko'ya bu hafta yanıt Gomez'den gelmiş oldu.Bizde böylesi bir maçı canlı izleyememiş olduk.Bayern'in de kazanmasıyla Wolfsburg'la puanlar eşitlendi.Hertha ve Stuttgart da yarışın içindeler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -