Yazan : steven_stiffler 27 Nisan 2010 Salı

Radyoyla pek aram yoktur.Sabah iş gereği yolculuk yapmam gerektiğinde Nihat Sırdar'ı dinlerim.Alem FM'in program yayınından çok,reklamlarla radyoyu çevirdiğini düşünüyorum.7-8 dakika program,10 dakika reklam veren bir radyo kanalı.Arada Lig Radyo'yu,Radyospor'u açmışlığım oluyor.Dikkatimi çeken,sürekli Fenerbahçe aleyhine yorumları bulunan bir radyocu vardı.Hiç ciddiye almazdım.Daha doğrusu kim olduğunu umursamazdım.Sabah Mehmet Ayan olduğunu duydum.Lig radyo yayın yönetmeni.Mehmet Ayan ismini tabi ki duymuşluğum var,fakat aynı anda birkaç programı birden dinlediğimden dolayı dikkat etmemiştim ismine.Mehmet Ayan'ı ne zaman dinlesem,Fenerbahçe aleyhine yorumlar yaptığına tanık oluyorum.Aynı Mehmet Ayan tam bir Mustafa Denizli fanı.Mustafa Denizli aşağı,Mustafa Denizli yukarı! En süper hoca Mustafa Denizli! En kıyak adam Mustafa Denizli! Utanmasa Türk futbolunu Mustafa Denizli kurdu,geliştirdi diyecek.

Programında yaptığı soğuk espriler sayesinde uykunuz açılıyor öncelikle.Ayrıca telefonla bağlanan dinleyicileriyle alay etmekte üstüne yok.Bizim insanımız da ciddiye alıp,gaza gelmeye meyilli tabi.Beşiktaşlılar arar,ağlaşır.Haklısınız,şöyle de böyle de der.Galatasaraylılar arar,kendince birşeylere tepki koyar.Mehmet Ayan dayım yine haklısınız,şöyle olsa daha iyi,böyle olsa daha güzel der.Fenerbahçe taraftarı arar,daha ilk dakikadan posta koyar.Adam biraz hak savununca,konuşmaya devam etmenin anlamı yok deyip saygısızca telefonu kapatır.Bu sabah benzer bir tavır sergiledi yine.Üstelik Fenerbahçe taraftarı arkadaşın dediği vurguladığı tek şey; İnönü'de maç 0-0ken verilmeyen penaltımız olduğuydu.Devamını getirmesine müsaade bile etmedi.Hürriyet gazetesi hakkında da ileri geri konuşup,Ercan Saatçi'ye laf soktu kendince.Heey gidi Ercan Saatçi.Bugüne kadar yazılarından pek haz almadığım bir Fenerbahçeliydi.Spor Müdürü olmasına iyi yada kötü bir tepki göstermedim.Ama öyle acıtmış ki;hala acısını atlatamayanlar var.İyi ki Spor Müdürü olmuşsun Ercan Saatçi.

Mehmet Ayan yıllardır spor camiasının içinde olan birisi.Blog yazarı,futbolsever,yoldan geçen bir vatandaş olarak yıllardır bu işi yapan birine bok atmak bana düşmez.Ama Mehmet Ayan'ın ve Mehmet Ayan gibilerin; kendilerini dinleyenlere bu kadar aşağılayıcı tavırlar göstermesi çok büyük ayıp! Bir değil,iki değil,üç değil,beş değil...Bu kadar kötü bir radyo programcısı görmedim.Televizyonda Fenerbahçe düşmanı onlarca yorumcu var.Hepsi de iyi paralar kazanıyor.Hepsi de pohpohlanıyor.Sanırım Mehmet Ayan da bu yolda anılmak istiyor.Fenerbahçe Düşmanı Süper İnsan Mehmet Ayan...

7 Responses so far.

  1. Feyyo says:

    Tam yerinde bir tespit bu. Bu adam böyle. Ve nacizane tavsiyem şudur. Ben bu Radyospor'u Lig Radyoyu dinlerdim. Bir süre sonra delirmeye başlıyorsun gerçekten ben böyle Fenerbahçe aleyhtarı radyolar görmedim. Duymadım. Aynen dediklerini yapıyorlar aynen. Birde böyle haklı gibi konuşuyorlar saçma sapan 1 gram futboldan anlamadan konuşuyorlar atıyorlar tutuyorlar. İnsan deliriyor. EN iyisi frekansı değiştirmek..!

  2. Adsız says:

    kesinlikle katılıyorum
    boykot edilerek defolsun gitsin

  3. todor says:

    ankarada olduğumdan lig radyoyu ve bu yaratığı dinlemem imkansız. ama ne menem bir hasta olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. radyo sporu takip ediyordum fenerbahçeli olduğunu iddia eden saranın radyosunda fenerbahçeye bu kadar saldıran yorumculardan gına geldi ve dinlemiyorum artık. sinirim daha az bozuluyor.

  4. erdem says:

    bence asıl taraflı bakan sizsiniz.hemen hemen her sabah işe gidiş saatinde spor radyoları dinleyerek vakit geçirdiğim için mehmet ayanıda dinliyorum ve açıkçası tavrından bende rahatsızım fakat,rahatsızlığımın nedeni fenerbahçe düşmanlığı değil nerdeyse ligtv ye laf söyletmemesi,onun dışında bi fenerbahçe düşmanlığı bence yok,eleştirmek için harkesi eleştirdiği bi gerçek,yani çoğu eleştirisi anlamsız,ama bunu nerdeyse her takım için yapıyor..Ayrıca mehmet ayanı taraflı olduğu için suçlayıp,bi fanatik taraftar gibi bulunduğu kurumu yöneten ercan saatçi'yi övemende harika bi çelişki örneği olmuş...

  5. seçkinhan says:

    Bu zatı skytürk'de yayınlanan total futbol programında da görebilirsiniz.Aşırı bir Mustafa Denizli hayranlığı olduğu zaten bellidir.Ama programında beyfendiler Fenerbahçe'nin Beşiktaş galibiyetinin ardından Bir saniye Fenerbahçe'nin oynadığı futboldan,rakibe bir tek posizyon vermesinden bahsetmediler.Balonların üstündeki köpek resimlerinden,2006'daki İtaat et adlı kreografiden Hatta biri yııllar önce Rıza Çalımbay'a açılan pankarttan bile bahsettiler.Mehmet Ayan hazretleri kayserispor maçının ardındam Fenerbahçe taraftarı uzun zaman sonra takımına iyi destek verdi diye buyurdu.Dediği taraftar takım 8 puan gerideyken saracoğlu'nu 45 bin kişi ile dolduran Fenerbahçe taraftarı.
    Anlayacağınız radyo aleminin Şansal Büyüka'sı takibe değer biri değil.

  6. onore says:

    Ben kendisine dangalak demiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama onun yüzünden o kanalı artık dinlemiyorum. Çünkü futboldan anlamıyor anlar gibi yapıyor, futbolu bilmiyor biliyor gibi yapıyor. Anlattıkları, sanki kendisi çok iyi biliyor şeyler ama oysa başkalarıyla yaptığı programlardan öğreniyor anlattıklarını.
    Ben özellikle Fenerbahçeliler'e taktığını düşünmüyorum. Ama tarzı da konuşmaları da rahatsız edici.
    Bu arada yıllardır spor basınında ama at yarışında. Ganyancıdır kendisi.

  7. Adsız says:

    Bence de ozelliklede Fenerbahcelilere taktigi falan yok. Sadece buyuk klupler daha cok gundemde oldugundan daha cok uzerine konusuluyor. Mehmet Ayan ne bir takima dusman bence ne de futboldan anlamayan bi yorumcu. Televizyonda sacma sapan yorumlar yapan pek cok morondan cok daha kaliteli yorumlar da yaptigi olmuyor degil. Yigidin agzina etsekde hakkini yemek yakismaz bize.

Tozlu Sayfalar

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -